Журито на ПРОДУКТ НА ГОДИНАТА оцени иновациите в кандидатствалите продукти

POY-logo-final-4На 9 февруари 2017 г. се проведе първият „Ден на Журито“, по време на който експертите имаха възможността да разгледат кандидатурите за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“. Конкурсът се провежда за първи път в България.

Професионалната оценка за иновации бе дадена след като всички продукти бяха подробно разгледани, а много от тях опитани и тествани. Тези, които бяха одобрени да продължат напред в състезанието, преминават към следващата фаза на програмата – национално представителното проучване на Nielsen Bulgaria, чрез което само и единствено потребителите ще изберат победителите в отделните категории.

Това ще бъде първото потребителско проучване, което пита потребителите за техния интерес и търсенето на нови и иновативни продукти на пазара. Победителят във всяка отделна категория ще бъде само един, който ще получи приза „Продукт на годината 2017“ и едногодишен лиценз за промотирането на потребителското признание за реализираните иновации.

Церемонията по награждаването и шоуто на победителите ще се състои през април 2017 г.


|  ЗА PRODUCT OF THE YEAR

Програмата „Продукт на годината“ е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L’Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни, като неотдавна тя стартира и на ключовите пазари: САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България. Наградата „Продукт на годината“ отдавна е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.

|  ФОКУС ВЪРХУ ИНОВАЦИИТЕ

Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата „Продукт на годината“, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.

Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър и по-лесен.

Ралица БехарЖурито на ПРОДУКТ НА ГОДИНАТА оцени иновациите в кандидатствалите продукти