Наградите VOTED PRODUCT OF THE YEAR с тридесет годишен юбилей

Elu_produit_de_l_annee_loveaС бляскава церемония в Париж на 19 януари в Театър „Шанз-Eлизе“ бе отбелязана 30-годишнината от създаването на най-голямата муждународна награда за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“. В присъствието на стотици гости, партньори, маркетинг експерти и представители на медиите, президентът на световната организация г-н Филип Гелдер, изтъкна огромното значение на иновациите като решаващ фактор за развитието на индустрията в полза на потребителите. Това е и фокусът на промоционалната програма „Продукт на годината“, която вече три десетилетия успешно се осъществява в 40 страни по света, а от лятото на 2016 г. стъпи и в България.

Победителите в конкурса за 2017 г. във Франция демонстрираха на сцената по нестандартен и креативен начин иновативните идеи, реализирани в продуктите на десетки компании, сред които бяха Procter & Gamble, Nestle, Henkel, GlaxoSmithKline, Colgate-Palmolive, Philips и др.

Бяха разиграни и забавни томболи и някои късметлии си тръгнаха от шоуто не само с отлично настроение, но и с добри подаръци. По традиция след финала на всяка церемония участниците в нея получават и специални подаръчни торби с всички наградени продукти.

Първата церемония на „Продукт на годината“ за България ще се състои през април в София.


|  ЗА PRODUCT OF THE YEAR

Програмата „Продукт на годината“ е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L’Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни, като неотдавна тя стартира и на ключовите пазари: САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България. Наградата „Продукт на годината“ отдавна е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.

|  ФОКУС ВЪРХУ ИНОВАЦИИТЕ

Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата „Продукт на годината“, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.

Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър и по-лесен.

Ралица БехарНаградите VOTED PRODUCT OF THE YEAR с тридесет годишен юбилей