Продукт на годината

Какво е „Продукт на годината“?

„Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от потребителите. Основана преди 30 години във Франция, програмата „Продукт на годината“ оперира в десетки страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.

Процесът

„Продукт на годината“ приема кандидатури за участие всяка година от производители и дистрибутори на потребителски стоки и услуги, които демонстрират иновации и са лансирани на пазара през последните 18 месеца (след юни 2016 г.). В зависимост от тяхното предназначение и сектора, в който оперират, заявилите участие продукти се подреждат в различни категории (например: храни, напитки, козметика, лична хигиена, грижа за дома, услуги, технологии и други).
Победителят във всяка отделна категория е само един. Той ще бъде избран от потребителите чрез национално представително проучване, проведено от Nielsen Bulgaria.
Победителите в различните категории ще бъдат обявени на церемония през април 2018 г. и ще получат лиценза да използват логото „Продукт на годината 2018“ в своите маркетингови и публични комуникации в рамките на една година.

Фокус върху иновациите

Продуктите и услугите, които кандидатстват за „Продукт на годината“, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.

Още за „Продукт на годината“

poyПродукт на годината