Ползи от участието

Най-успешните иновативни продукти имат едно и също лого „Продукт на годината“, което дава възможност за:

  • Неограничено използване на логото
    „Продукт на годината“ за една година

  • Да го използвате в маркетингови кампании до потребителите, за да ги провокирате да пробват Вашия нов и иновативен продукт

  • Стимулиране на продажбите и дистрибуцията

  • Да разграничите своя продукт/услуга сред конкурентите

  • Да бъде инструмент за възвръщане на инвестициите

  • PR и медийно експониране на продукта и на компанията като иноватор

  • Да го използвате с ритейл партньорите си, за да увеличите разпознаваемостта и дистрибуцията на продукта

  • Да комуникирате ефективно с потребителите чрез социалните медии

  • Да мотивирате своите екипи в компанията и да дадете пример за добри бизнес практики

  • Да добавите петото P (Product of the Year) към свещената четворка: Product, Price, Place, Promotion

Още за „Продукт на годината“

poyПолзи от участието