Жури

В състава на Журито участват компетентни експерти от индустрията и представители на водещи медии.

ПРОФ. ХРИСТО КАТРАНДЖИЕВ | ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ЖУРИТО

Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Университет за национално и световно стопанство

Проф. Христо Катранджиев има дългогодишен опит като преподавател в УНСС и НБУ. Преподава дисциплините Маркетинг, Бранд мениджмънт, Рекламни стратегии, Рекламни изследвания, Маркетингови изследвания. Автор е на десетки публикации – статии, книги и учебници, в областта на маркетинга. Част от тях са публикувани от реномирани издания в чужбина. Доц. Катранджиев има солиден практически опит в областта на маркетинговите изследвания. Последните му публикации са посветени на измерването на пазарната сила на брандовете чрез ЕЕГ изследвания.

АТАНАС РАЙКОВ

Генерален мениджър, директор „Телеком партньорства“, Централна и Източна Европа Viber

Атанас Райков е генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа и директор „Телеком партньорства“. Неговата роля е да надгражда вече огромната популярност на Viber в региона, като предлага качествено локално съдържание и услуги на милионите потребители. Атанас отговаря и за създаването на партньорства с телеком оператори в целия свят.
Преди това Атанас е работил 10 години за най-големия телеком в България – VIVACOM, където е отговарял за създаването и развитието на търговската стратегия на мобилните услуги и услугите с добавена стойност.
Атанас има бакалавърска степен от Софийския университет и магистърска степен по мениджмънт управление на информационни и комуникационни технологии от Нов български университет. Има завършен курс в Международния летен институт Fulbright и в Международния институт за икономически и политически науки към Университета Georgetown през 2010 г.

ГЕОРГИ КАМОВ

Консултант за иновации, автор и лектор

Георги Камов е консултант за иновации, мотивационен лектор и автор. Като съосновател на водещата агенция за иновации в България Designthinking.bg (www.designthinking.bg) e работил с множество компании, институции и неправителствени организации по проекти за нови продукти и услуги, клиентски преживявания и развитие на служителите. Основател на Фондация „Багра“ (www.bagra.bg), чиято цел е развитие на социалните иновации и качеството на живот. Лектор на три TEDx събития и множество конференции и събития. Създател на Red Paper Plane (www.rpplane.com) – нов образователен метод за 3-6-годишни деца, базиран на дизайн мислене. Автор на „Дестинация номер едно“ (www.bit.ly/destinationbg). Повече за него на www.about.me/gkamov.

ДАНИЕЛА УЗУНОВА

Мениджър „Пазар България“, „Данон България“

Даниела Узунова има над 14 години опит в бизнеса с бързооборотни стоки. От 9 години заема различни позиции в „Данон България“, като по-голямата част от опита й преминава в отдел „Маркетинг“ – от бранд маркетинг мениджър до маркетинг директор. Поетапно Даниела членува и в редица професионални организации в България: УС на БАР, Етична комисия към НСС, УС на КППДТА.
Кариерата й минава и през национален мениджър „Ключови клиенти“ и търговски маркетинг мениджър в „Данон България“.
Понастоящем ръководи „Пазар България“ като част от „Данон Източна и Централна Европа“.

ИВАЙЛО РАШЕВ

Управител, БСХ „Домакински уреди България“

Ивайло Рашев е по образование инженер, по-късно завършва маркетинг и оттогава се занимава с търговия. Той управлява представителството на БСХ Хаусгерете ГмбХ – водещ световен производител на домакински електроуреди и най-големият в Европа, от юни 2011 г., когато е и открито дружеството в страната. За кратък период от време успява да създаде цялостна и гъвкава система за обслужване на партньорите, както и сервизна мрежа в цялата страна. Така позициите на компанията в България се подобряват непрекъснато и днес тя заема водеща роля в бранша.

КАТЯ ДЖАТОВА

Главен редактор, сп. PROGRESSIVE

Катя Джатова е главен редактор на сп. PROGRESSIVE – специализирано издание за търговия с бързооборотни стоки. Преди това е била редактор в списание „Хранително-вкусова промишленост“.
От тринадесет години работи като бизнес журналист с фокус върху производството, търговията и дистрибуцията на бързооборотни стоки. Ежедневната й работа и комуникацията с представители на компании от бранша, агенции за проучване на пазара и маркетинг специалисти допринасят за познанията й върху развитието на ритейл средата у нас и тенденциите в сектора.

ЛИЛИЯ ТОДОРОВА

Ръководител маркетинг Топли напитки, „Кока-Кола ХБК България“

Като Ръководител маркетинг Топли напитки Лилия Тодорова отговаря за разработването и изпълнението на маркетинговата стратегия за бизнеса с топли напитки на Кока-Кола ХБК в България. В тандем с екипите от Централен маркетинг на Lavazza Италия нейната роля е да развива и надгражда позициите на българския пазар на марките Lavazza, Eraclea и Whittington.
Лилия се присъединява към екипа на „Кока-Кола ХБК България“ през 2017 г., носейки със себе си близо 18 години опит в бизнеса и маркетинга с бързооборотни стоки. През своя професионален път тя отговаря за създаването и развитието на маркетинговата стратегия на марките Сердика, Роса, Тандем, Дева, Дентал и др. Работила е като Ръководител отдел Маркетинг в Белла България, Рубелла, Тандем, Евросток и други компании за производсто, търговия и дистрибуция на бързооборотни стоки, където придобива опит и познания, както за Ритейл, така и за Хорека пазара у нас.
Лилия е магистър по Международни бизнес отношения от Университета за национално и световно стопанство, София.

МАРА ГЕОРГИЕВА

Журналист, в. „Капитал“

Мара Георгиева е икономически журналист. Работи в „Капитал“ от юли 1997 г., когато стартира и страница „Предприемач“ във вестника. Професионалните и интереси включват: предприемачество, компании, индустрии, ритейл, секторни и пазарни анализи. Участва и координира европейски проекти, изпълнявани от „Икономедиа“ АД и фондация „Капитал“. Завършила е Журналистика в СУ „Св. Климент Охридски“ и Икономика на промишлеността в УНСС.

МИЛВА КАРАДЖОВА

Ръководител направление „Корпоративни комуникации“, „Белла България“

Милва Караджова оглавява направление „Корпоративни комуникации“ в „Белла България“ от 2009 г. Тя е експерт по комуникации с над 15-годишен опит. Работила е за PR, маркетинговите и медийните стратегии на водещи бизнес, институционални и неправителствени организации в сферата на бързооборотните стоки, енергетиката, финансите, технологиите и комуникациите, банковия сектор, културата, гражданското общество и медиите.
Има магистърска степен по социология и специализация по журналистика от Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Завършила е квалификационната програма на Института по пъблик рилейшънс на Великобритания (CIPR) с най-високата степен – CIPR диплома.
Член е на Европейската асоциация на комуникационните директори.

ПОЛЯ АЛЕКСАНДРОВА

Мениджър „Връзки с обществеността“, Нова Броудкастинг Груп

Поля Александрова започва кариерата си на журналист през 1993 г., като пътят й преминава през изданията на БТА „Паралели“ и ЛИК, радио „Варна“, Дарик радио и др. От 2003 г. до 2017 г. тя е част от „Атика Медия България“ ООД, където е главен редактор на едно от най-престижните списания в групата – GRAZIA. След сливането на издателската група със списание EVA през 2015 г., Поля става и редакционен директор в новосформираната Attica Eva Media Group. Тя е ръководител и вдъхновител на ежегодния български конкурс „Жена на годината“.
От март 2017 г., тя заема позицията мениджър „Връзки с обществеността“ в Нова Броудкастинг Груп.
Поля Александрова има диплома по право от Икономическия университет – Варна, и е специализирала журналистика в New York University в Ню Йорк, САЩ, и в Green College, Oxford University, в Оксфорд, Великобритания, като стипендиант на фондация Reuters.

Още за „Продукт на годината“

poyЖури