Жури

В състава на Журито участват компетентни експерти от индустрията и представители на водещи медии.

АТАНАС РАЙКОВ

Генерален мениджър, директор „Телеком партньорства“, Централна и Източна Европа Viber

Атанас Райков е генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа и директор „Телеком партньорства“. Неговата роля е да надгражда вече огромната популярност на Viber в региона, като предлага качествено локално съдържание и услуги на милионите потребители. Атанас отговаря и за създаването на партньорства с телеком оператори в целия свят.
Преди това Атанас е работил 10 години за най-големия телеком в България – VIVACOM, където е отговарял за създаването и развитието на търговската стратегия на мобилните услуги и услугите с добавена стойност.
Атанас има бакалавърска степен от Софийския университет и магистърска степен по мениджмънт управление на информационни и комуникационни технологии от Нов български университет. Има завършен курс в Международния летен институт Fulbright и в Международния институт за икономически и политически науки към Университета Georgetown през 2010 година.

ВЕРОНИКА ПУНЧЕВА

Управляващ директор, „МЕТРО Кеш енд Кери“

Вероника Пунчева се присъединява към „МЕТРО Кеш енд Кери България“ още със стъпването на компанията на българския пазар през 1998 г. През 2004 г. започва работа като директор „Снабдяване храни“ в „МЕТРО Кеш енд Кери Украйна“. От 2008 г. е управляващ директор на „МЕТРО Сърбия“, а през 2013 г. става главен изпълнителен директор на една от дъщерните компании на „МЕТРО“ в Германия – C + C Schaper. През април 2015 г. заема позицията управляващ директор на „МЕТРО Кеш енд Кери България“.

ГЕОРГИ КАМОВ

Консултант за иновации, автор и лектор

Георги Камов е консултант за иновации, мотивационен лектор и автор. Като съосновател на водещата агенция за иновации в България Designthinking.bg (www.designthinking.bg) e работил с множество компании, институции и неправителствени организации по проекти за нови продукти и услуги, клиентски преживявания и развитие на служителите. Основател на Фондация „Багра“ (www.bagra.bg), чиято цел е развитие на социалните иновации и качеството на живот. Лектор на три TEDx събития и множество конференции и събития. Създател на Red Paper Plane (www.rpplane.com) – нов образователен метод за 3-6-годишни деца, базиран на дизайн мислене. Автор на „Дестинация номер едно“ (www.bit.ly/destinationbg). Повече за него на www.about.me/gkamov.

ДАНИЕЛА УЗУНОВА

Мениджър „Пазар България“, „Данон България“

Даниела Узунова има над 14 години опит в бизнеса с бързооборотни стоки. От 9 години заема различни позиции в „Данон България“, като по-голямата част от опита й преминава в отдел „Маркетинг“ – от бранд маркетинг мениджър до маркетинг директор. Поетапно Даниела членува и в редица професионални организации в България: УС на БАР, Етична комисия към НСС, УС на КППДТА.
Кариерата й минава и през национален мениджър „Ключови клиенти“ и търговски маркетинг мениджър в „Данон България“.
Понастоящем ръководи „Пазар България“ като част от „Данон Източна и Централна Европа“.

ИВАЙЛО РАШЕВ

Управител, БСХ „Домакински уреди България“

Ивайло Рашев е по образование инженер, по-късно завършва маркетинг и оттогава се занимава с търговия. Той управлява представителството на БСХ Хаусгерете ГмбХ – водещ световен производител на домакински електроуреди и най-големият в Европа, от юни 2011 г., когато е и открито дружеството в страната. За кратък период от време успява да създаде цялостна и гъвкава система за обслужване на партньорите, както и сервизна мрежа в цялата страна. Така позициите на компанията в България се подобряват непрекъснато и днес тя заема водеща роля в бранша.

КАТЯ ДЖАТОВА

Главен редактор, сп. PROGRESSIVE

Катя Джатова е главен редактор на сп. PROGRESSIVE – специализирано издание за търговия с бързооборотни стоки. Преди това е била редактор в списание „Хранително-вкусова промишленост“.
От тринадесет години работи като бизнес журналист с фокус върху производството, търговията и дистрибуцията на бързооборотни стоки. Ежедневната й работа и комуникацията с представители на компании от бранша, агенции за проучване на пазара и маркетинг специалисти допринасят за познанията й върху развитието на ритейл средата у нас и тенденциите в сектора.

МИЛВА КАРАДЖОВА

Ръководител направление „Корпоративни комуникации“, „Белла България“

Милва Караджова оглавява направление „Корпоративни комуникации“ в „Белла България“ от 2009 г. Тя е експерт по комуникации с над 15-годишен опит. Работила е за PR, маркетинговите и медийните стратегии на водещи бизнес, институционални и неправителствени организации в сферата на бързооборотните стоки, енергетиката, финансите, технологиите и комуникациите, банковия сектор, културата, гражданското общество и медиите.
Има магистърска степен по социология и специализация по журналистика от Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Завършила е квалификационната програма на Института по пъблик рилейшънс на Великобритания (CIPR) с най-високата степен – CIPR диплома.
Член е на Европейската асоциация на комуникационните директори.

ПОЛЯ АЛЕКСАНДРОВА

Редакционен директор, Attica Eva Media Group; Главен редактор, сп. GRAZIA

Поля Александрова започва кариерата си на журналист през 1993 г., като пътят й преминава през изданията на БТА „Паралели“ и ЛИК, радио „Варна“, Дарик радио и др. От 2003 г. тя е част от „Атика Медия България“ ООД, а вече 12 години е главен редактор на едно от най-престижните списания в групата – GRAZIA. След сливането на издателската група със списание EVA през 2015 г., Поля става и редакционен директор в новосформираната Attica Eva Media Group. Тя е ръководител и вдъхновител на ежегодния български конкурс „Жена на годината“.
Поля Александрова има диплома по право от Икономическия университет – Варна, и е специализирала журналистика в New York University в Ню Йорк, САЩ, и в Green College, Oxford University, в Оксфорд, Великобритания, като стипендиант на фондация Reuters.

СИЛВИЯ МАВРОДИЕВА

Директор „Комуникации и пазарни проучвания“, „Нестле България“

През последните 15 години Силвия Мавродиева придобива широк професионален опит в областта на брандовия и търговски маркетинг с марките NESCAFÉ® Classic, NESCAFÉ® 3in1, NESCAFÉ® Frappe, COFFEE-MATE® & NESQUIK®. През 2009 г. управлява проекта за лансиране в България на една от най-големите иновации на „Нестле“ в категорията „Кафе“ – NESCAFÉ® Dolce Gusto®, кафе машини с капсули. От 2015 г. разширява професионалното си развитие в областта на брандовата и корпоративна комуникация, пазарните и потребителските проучвания. Силвия Мавродиева има бакалавърска степен „Управление на търговията“ и степен магистър „Парични и капиталови пазари“.

ПРОФ. ХРИСТО КАТРАНДЖИЕВ

Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Университет за национално и световно стопанство

Проф. Христо Катранджиев има дългогодишен опит като преподавател в УНСС и НБУ. Преподава дисциплините Маркетинг, Бранд мениджмънт, Рекламни стратегии, Рекламни изследвания, Маркетингови изследвания. Автор е на десетки публикации – статии, книги и учебници, в областта на маркетинга. Част от тях са публикувани от реномирани издания в чужбина. Доц. Катранджиев има солиден практически опит в областта на маркетинговите изследвания. Последните му публикации са посветени на измерването на пазарната сила на брандовете чрез ЕЕГ изследвания.

Още за „Продукт на годината“

poyЖури