Правила

Продукт на годината следва пет лесни стъпки:

1. Кандидатствайте с Вашия продукт

Кандидатстването е безплатно и отворено за всички потребителски продукти/услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2016 г.). Продуктите и услугите трябва да бъдат иновативни в една или повече от следните характеристики: функция, дизайн, състав, опаковка и др. Можете да кандидатствате с неограничен брой продукти.

ВАЖНО! След като сте взели решение да кандидатствате за наградата „Продукт на годината“ и сте заявили участие, Вие се ангажирате с целия процес и съответните такси за последните два етапа: Финалист, участващ в проучването (1200 евро) и Победител (5000 евро).
Първият етап – самото кандидатстване, е напълно безплатен!

2. Журито селектира Финалистите

След като периодът за кандидатстване е приключил, Журито, което се състои от изтъкнати професионалисти от бизнеса и индустрията, разглежда всички кандидатствали продукти/услуги, за да се увери, че критериите за иновация са покрити.
Ако Вашият продукт продължи към фазата на проучването, трябва да заплатите таксата за Финалисти от 1200 евро, която покрива разходите по изследването. Тази такса се възвръща към компанията под формата на детайлен потребителски доклад, изготвен от Nielsen Bulgaria. Всички Финалисти получават доклада, независимо дали те са победители, или не в съответната категория.

3. Потребителите гласуват

Във фазата на проучването потребителите казват своята дума – и го правят чрез най-голямото потребителско изследване от този тип у нас, което се осъществява от Nielsen Bulgaria. Над 2000 купувачи на стоки и услуги попълват онлайн въпросник. Това е първото потребителско проучване, което пита потребителите за техния интерес и търсенето на нови и иновативни продукти на пазара. Продуктите с най-висок вот във всяка отделна категория стават
„Продукт на годината“ в тази категория.

4. Вечерта на победителите

Победителите в „Продукт на годината“ ще бъдат наградени на специална церемония през април 2018 г. Вечерта на наградите е много повече от церемония – това е събитие, посветено на иновациите и изобретателността, което привлича мениджъри на водещи компании за производство и дистрибуция на потребителски стоки, голям брой влиятелни представители на маркетинга, медиите и деловите среди.

5. Логото „Продукт на годината“

Единственият Победител във всяка отделна категория се награждава с лиценз, който му позволява да използва логото „Продукт на годината“ във всички свои маркетингови и публични комуникации. Лицензът е на стойност 5000 евро – една невисока и разумна инвестиция, имайки предвид престижа на тази международна награда и потенциалния растеж на продажбите, за който нашето лого е мощен стимул.
Победителите в състезанието „Продукт на годината“ във Великобритания, Франция, Германия, САЩ и други страни се възползват от нашето лого в своите телевизионни реклами, печатни и онлайн кампании, както и на опаковките. Използването на логото във всички медийни кампании (телевизия, онлайн, преса, опаковки, билбордове) може значително да увеличи Вашите продажби.

Цени

Календар

Преди да бъдат гласувани от над 2000 потребители, кандидатствалите продукти се подлагат на тест от Жури, за да се прецени дали са покрити критериите за иновация. В състава на Журито участват компетентни експерти от индустрията и представители на водещи медии. Продуктите, които минат през тази фаза, се подлагат на потребителско проучване, за което компанията трябва да заплати таксата от 1200 евро.

Важно! След като сте взели решение да кандидатствате за наградата „Продукт на годината“ и сте заявили участие, Вие се ангажирате с целия процес и съответните такси за последните два етапа: потребителско проучване (1200 евро) и финален победител (5000 евро).
Първият етап – самото кандидатстване, е напълно безплатен!

Всички финалисти, независимо дали са победители, или не, получават резултатите от това проучване с детайлна информация за съответната категория и последните тенденции в пазара на стоки и услуги.

Всички продукти, определени като Финалисти, се подлагат на най-голямото национално представително потребителско проучване за иновации в страната с участието на над 2000 потребители. Резултатите от потребителския вот във всяка категория са базирани на три основни въпроса към респондентите:

1. Кой е най-атрактивният продукт/услуга в категорията?
(25% от общия вот)
2. Кой е най-иновативният продукт/услуга в категорията?
(25% от общия вот)
Използвали ли сте един или повече от продуктите/услугите в категорията? (отбележете продуктите, ако отговорът е „да“)
3. Ако отговорът е „да“: бяхте ли удовлетворени от продуктите/услугите, които сте използвали?
(50% от общия вот)

Продуктите с най-висок резултат във всяка категория са победителите в състезанието „Продукт на годината“.

Победителят заплаща лицензионната такса от 5000 евро за използването на логото във всички комуникации на продукта за една година.

Финалистите се уведомяват, след като продуктите са преминали през потребителското проучване на конкурса. Победителите ще бъдат конфиденциално информирани един месец преди церемонията по награждаването, за да могат да подготвят своите комуникационни кампании и да ги лансират веднага след събитието.

Победителите и финалистите в конкурса „Продукт на годината“ ще бъдат поканени на церемонията по награждаването, за да разберат кои са победителите и за да приветстват най-иновационните идеи на бизнеса.

Още за „Продукт на годината“

poyРегламент